Zabezpečujeme kompletnú starostlivosť o počítače a servery. Starostlivosť zahŕňa mechanické čistenie od usadeného prachu, výmenu opotrebovaných dielov, inštaláciu programov a ich konfiguráciu, antivírovú ochranu a starostlivé nastavenie celého systému, aby vykazoval čo najvyšší výkon.
Správne fungovanie komplexného systému serverov a užívateľských staníc sledujeme pomocou technológií WhatsUp a Cisco PIX, ktoré na diaľku sledujú správny chod a okamžite signalizujú operátorovi možné problémy.
Poskytujeme aj poradenstvo, ktoré zákazníkovi umožní naplánovať si rozvoj vlastnej počítačovej siete s ohľadom na svoje možnosti a budúce potreby. Mnohokrát táto prevencia zabráni v neuvážených investíciach do techniky, ktorá je v slepej uličke alebo je len obyčajnou módnou vlnou.
Pre nahlásenie problémov slúži hotline služba, ktorá tvorí prepojenie medzi potrebami zákazníkov a vlastným tímom technikov. Hotline operatívne rozdeľuje požiadavky na technika s príslušným zameraním, ktorý sa ďalej individuálne venuje priradenému zákazníkovi.