Optivus je CRM informačný systém, ktorý organizuje dôležité firemné údaje, sleduje komunikáciu so zákazníkmi a automatizuje všetky opakujúce sa činnosti. Systém je určený pre stredné a menšie firmy, ktoré potrebujú komunikovať so zákazníkmi, organizovať vlastnú činnosť a na základe analýzy vložených údajov prijímať strategické rozhodnutia.
Ovládaný je pomocou niekoľkých základných princípov, ktoré si rýchlo osvojíte. V programe sa spojili dlhoročné skúsenosti z vývoja špecializovaných informačných systémov spolu s potrebou podnikov, rýchlo a efektívne spracovať informácie o zákazníkoch a vlastnej činnosti. Niekoľko rokov v rukách užívateľov naznačuje, že navrhnutý systém je dostatočne otestovaný a robustný pri spracovaní typických firemných procesov.
Optivus je modulárny systém, ktorý používa najmodernejšie znalosti z oblasti spracovania údajov, ergonómie a počítačového výskumu. To všetko je v modernom dizajne s ľahkosťou ovládania, aké ste doposiaľ nepoznali.
Pre zákazníkov so špeciálnymi požiadavkami je možné navrhnúť rozšírenia, ktoré sa integrujú do informačného systému. Príkladom takýchto rozšírení v roku 2008 sú moduly pre pracovno-zdravotnú službu alebo plánovanie vyťaženia smien počas celého mesiaca s počítaním nadčasov a práce v noci.
Video ukazuje spracovanie došlého e-mailu pomocou integrátora. Ukazuje získanie prehľadu o firme, vytvorenie spisu, vloženie obsahu e-mailu ako dokument, vystavenie ponuky pomocou skladu a odoslanie ponuky naspäť adresátovi.
Výhody systému
Modularita - Môžete si vybrať, ktoré časti systému budete používať.
Jednotné ovládanie - Všetky moduly systému používajú rovnakú filozofiu ovládania. Filter, zoznam položiek a unifikované operácie s nimi, pridávanie, zmena, mazanie a výstupy.
Tímová práca - Všetci spoločne zdieľate jednu databázu informácií. Vykonaná zmena sa hneď prejaví na obrazovkách ostatných kolegov.
Prepojenie na obchodný register - Doplňujúce informácie ku firme môžete získať priamym vyhľadaním v Obchodnom alebo Živnostenskom registri.
Bezpečnosť - Systém podporuje nastavenie užívateľských práv. Každý užívateľ môže mať prístup do iných modulov a v každom module môže vykonávať iba povolené činnosti.
Užívateľsky nastaviteľné prostredie - Môžete si upraviť správanie programu pre vlastnú potrebu. Každý modul obsahuje sadu možností, ktorými upravíte jeho správanie.
Zadávanie úloh a vyhodnocovanie ich plnenia - V systéme môžete zadávať úlohy a sledovať ich plnenie. V závislosti na vašich právach vidíte len svoje úlohy, alebo máte prístup ku štatistikám pre celú firmu.
Jednotný systém výstupov - Zhromaždené informácie môžete vytlačiť, uložiť do súboru, exportovať do Wordu alebo zaslať e-mailom.
Upozorňovanie na blížiace sa udalosti - Môžete si nastaviť, aby vás systém upozorňoval na blížiace sa udalosti. V pravidelných intervaloch dostávate prehľad o tom, čo sa blíži.
Triedenie zákazníkov a filtrovanie - Vo všetkých tabuľkách môžete triediť údaje, vyhľadávať alebo filtrovať. Užitočné filtre si môžete uložiť a opätovne použiť.
Hromadné operácie so zákazníkmi - S vytriedenými údajmi môžete robiť hromadné operácie. Veľmi jednoducho napríklad odošlete e-mail pre všetky kontaktné osoby z vybraných firiem.
Sledovanie predchádzajúcej komunikácie so zákazníkmi - Každú komunikáciu so zákazníkmi si môžete zaznačiť a potom opätovne analyzovať. Získanie prehľadu za určené obdobie vám potom pomôže pri plánovaní ďalších akcií.
Hypertextové poznámky - Na mnohé miesta v systéme možno vpisovať poznámky. Poznámka umožňuje vložiť aj hypertext na www stránku alebo dokument na lokálnom disku.
Cisco CCME - IS Optivus vie pracovať ako poskytovateľ databázy telefónnych čísiel pre IP telefóny, ovládané cez Cisco CallManager Express (CCME).
Bezpečnosť prístupu
Ochrana citlivých údajov je dôsledne uplatňovaná v programe. Systém umožňuje nastaviť niekoľko stupňov ochrany:
Prístup pomocou mena a hesla do systému
Pridelenie každého užívateľa do skupiny, ktorá má vymedzené práva
Základná ochrana definuje prístup do modulu. Kto dané moduly nemá povolené, nevidí ich ani medzi záložkami.
Každý modul používa individuálnu ochranu. Obvyklé sú: možnosť pridať záznam, zmeniť alebo vymazať.
Pre celý systém možno nastaviť, či umožní danej skupine tlač údajov, alebo zmeny v číselníkoch.
Špecializované nástroje majú k dispozícií iba administrátori systému.