ISO 9001:2000
V roku 2005 sa naša spoločnosť rozhodla zaviesť systém manažérstva kvality.
Vybrali sme si systém, ktorý vychádza z normy STN EN ISO 9001.
Bola to náročná činnosť, ktorú sme realizovali za pomoci konzultačnej spoločnosti.
Príprava a vlastná implementácia systému trvala 6 mesiacov. Po audite sme získali
certifikát, ktorý potvrdzuje, že sa túto činnosť podarilo úspešne dokončiť a zaviesť do praxe.
Systém manažérstva kvality
Systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 sme zaviedli a používame v odboroch:
- Vývoj, implementácia a distribúcia software.
- Návrh a realizácia informačných systémov.
- Servis výpočtovej techniky.
- Výroba počítačov.
Politika kvality
- Starostlivosť o zabezpečovanie kvality poskytovaných služieb v oblasti predmetu podnikania spoločnosti patrí medzi prioritné povinnosti vrcholového manažmentu a v tomto zmysle je jeho zodpovednosť nezastupiteľná.
- Zabezpečovanie kvality a jej neustále zlepšovanie je základnou úlohou a povinnosťou každého zamestnanca spoločnosti, ktorý je zodpovedný predovšetkým za kvalitu vlastnej vykonávanej práce a túto zodpovednosť nebude v žiadnom prípade prenášať na kolegov.
- Politika kvality spoločnosti vychádza zo zásad:
- pomocou marketingovej stratégie rešpektovať pôsobenie trhu, dokonale poznať skupiny zákazníkov a ich požiadavky
- poskytovať zákazníkom (klientom) istotu, že vykonávané služby v oblasti predmetu podnikania spoločnosti dosahujú opakovatelne požadovanú kvalitu
- zvyšovaním a prehlbovaním odbornej spôsobilosti všetkých úrovní personálu spoločnosti minimalizovať vznik nedostatkov a chýb pri zabezpečovaní činnosti ovplyvňujúcej služby v oblasti predmetu podnikania spoločnosti
- postupným zvyšovaním technickej, materiálovej a organizačnej vybavenosti spoločnosti vytvárať pre služby v oblasti predmetu podnikania spoločnosti porovnatelné podmienky s medzinárodnými štandardami
- vhodnou motiváciou zamestnancov spoločnosti dosiahnuť primerané zlepšovanie SMK, zvyšovanie jeho výkonnosti a z nej vyplývajúce zvýšenie účinnosti pri získavaní zákazníkov (klientov) pri osobnom kontakte alebo vyhlásených súťažiach
- Kvalitou poskytovania produktov a rozvíjaním služieb v oblasti predmetu podnikania spoločnosti trvale upevňovať postavenie spoločnosti na trhu a perspektívne zväčšovať jej podiel na celkovom krytí požiadaviek trhu
AQAP 2110:2006, OHSAS 18001:2007
AQAP je systém manažérstva kvality podľa požiadaviek NATO zodpovedajúci požiadavkám
Slovenského obranného štandardu.
OHSAS je systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zodpovedajúci
požiadavkám medzinárodných noriem.
Systémy sme zaviedli a používame v odboroch:
- Vývoj, implementácia a distribúcia software.
- Návrh a realizácia informačných systémov.
- Servis výpočtovej techniky.
- Výroba počítačov.